Wednesday, July 18, 2012

Selamat Berpuasa!

Assalamualaikum.

Tup-tup tingal satu hari je lagi nak sampai ke bulan Ramadhan yang mulia. Bagaimana persiapannya? Bersediakah kita? (Huhu saya belum..:'()

So many things had happened lately and it really had taken a toll on us. Apapun, kami redha dan bersyukur atas ujian demi ujian yang datang. Sesungguhnya ujian itu membuatkan kita insaf dan lebih dekat kepada yang maha Esa...dan sedar betapa kerdilnya diri kita ini. Kalau Allah nak tarik nikmat kita, bila-bila masa saja Dia boleh tarik. Allahu Akbar!

Dikesempatan ini, saya ingin memohon maaf zahir dan batin jika ada salah dan silap selama ini. Saya berdoa agar Ramadhan kali ini saya dan kita semua menjadi lebih baik, insyaAllah.

Lastly, selamat berpuasa! Semoga kita sabar dan tabah menjalani ibadah puasa walau di mana kita berada. InsyaAllah.. Take care!

PS: Doakan saya ye kawan-kawan agar dapat menghabiskan thesis saya dengan jaya dan pada masa yang ditetapkan..thanks in advance coz i really need it. (semangat, come back quickly to me pls! Time's running out..:()

5 comments:

Mrs.NZ said...

Kak izu, Selamat berpuasa juga. Maaf juga kiranya ada tulisan saya (maklumla belum pernah bersua) menyingung kak izu ke.Raya nanti meh la turun Stafford.Tapi kalau datang setting dulu tau,kang jadik cam aritu.hehehe..

Insyallah,good luck ya.

Yong Is My Name said...

Salam Ramadhan Ishamizu,
semoga segalanya berjalan lancar lebih-lebih lagi dlm bulan mulia ini.
Salam syg dari Cik Yong KoB.

Nadine said...

Salam Ramadhan to you Izu! Mohon maaf atas salah silap Nadia pada Izu. Take care and have a blessing Ramadhan in UK :)

sitiezahim said...

aja aja fighting pda ur thesis..dan moga kuat semangat semuanya...huhu

lady lavender said...

salam ramdahan &b selamat berpuasa :-)

p/s: semoga study berjalan lancar insyaallah. Saya tahu besar dugaan & tanggungjawab isteri & ibu yang belajar (saya juga pernah lalui satu ketika dulu)